Menu Zavřeno

Sled Dog Cart

Nabízíme stavbu čtyřkolek pro sporty psích spřežení a repase nebo vylepšení vašich stávajících čtyřkolek nebo tříkolek. Používáme kvalitní materiály a moto, cyklo a ATV komponenty a klademe důraz na bezpečnost a pohodlí při tréninku se psy. V základní nabídce máme dva modely. První je variabilní rám který lze vybavit cyklo nebo moto koly druhý je pak zesílený rám, osazený koly ze čtyřkolky. Při stavbě vycházíme s bohatých zkušeností ze závodů terénních motocyklů (motokros, enduro). Sněhové podmínky pro mushing se mění, proto si pojďme náš krásný sport UŽÍT i ve chvílích, kdy v krajině neleží kupy sněhu jak tomu bývalo dříve.

MODEL 40-80 kg

  • Základem modelu 40-80 kg je ocelový svařovaný rám, na který lze osadit různě velká a těžká kola. Ve všech případech pak jsou kola bržděna dvěma okruhy kotoučových kapalinových brzd a přesným řízením
  • doplňková výbava – návarky na moto kufry a jiné příslušenství
  • sedadlo spolujezdce
  • zesílené osy kol
  • odpružená přední naprava
  • rydlo do země
  • haltry do pneu proti protočení pneu při brždení

MODEL 100-150 kg:

  • zakladem modelu 100-150 kg je zasílený ocelový svařovaný rám, který je osazený ATV nebo auto koly. Ve všech případech pak jsou kola bržděna dvěma okruhy kotoučových kapalinových brzd a přesným řízením
  • doplňková výbava : návarky na moto kufry a jiné příslušenství
  • sedadlo spolujezdce
  • odpružená přední naprava
  • rydlo do země

Na přání dokážeme postavit jakýkoli jiný typ či model

Uživatelský a reklamační manuál:

Tréninkové a závodní čtyřkolky se skládají z ocelového rámu vlastní výroby a designu. V rámci možností co nejvíce na přání a míru mushera a zadavatele. A dále pak z příslušenství. To jsou nejčastěji cyklo, moto a quad komponenty. Při výběru čtyřkolky je nutné zohlednit její hmotnost vůči počtu psů a předpokládanému zatížení.
Nosnost rámu je úměrná použití. Závodní čtyřkolka není určená pro přepravu pasažéra.
Komponenty zejména brzdy a řízení je potřeba udržovat v přiměřené čistotě a věnovat její funkci patřičnou kontrolu. Několikrát za sezonu čtyřkolku umýt. Skontrolovat stav brzdového obložení, případně kotoučů. Kontrolovat dotažení šroubových spojů. Především pak na kotoučích, osách kol, představci, kulových čepech a nápravě. Nelze používat čtyřkolku, která vykazuje nepřiměřené vůle šroubových spojů. Dojde tak k poškození komponentu.
Dále je potřeba občas zkontrolovat pevnost drátového výpletu kol. Udržovat tlak pneumatikách. U cyklo kol 2 až 3 bar, moto 1 bar a quad kol 0,5 bar. Kontrolovat vizuálně těsnost brzdových hadic a spojů. Technický stav rámu lze jednoduše kontrolovat zda někde nevznikne prasklina na práškovém laku, případně rámu. Nelze používat čtyřkolku s prasklým rámem.
V případě problému mě kontaktujte a společně problém v co nejkratším možném termínu vyřešíme.
Problém vzniklý konstrukcí nebo použitím nesprávného komponentu, případně chybnou kompletací čtyřkolky beru na sebe a bezplatně ji opravím.
Problém vzniklý opotřebením, havárií nesprávným používáním nebo stářím nelze považovat za důvod k reklamaci.
Čtyřkolku je na servis nebo reklamaci potřeba dovézt celá a čistá. Aby bylo možné ji vyzkoušet.
Doprava lze po domluvě zajistit.

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings