Nabízíme stavbu čtyřkolek pro sporty psích spřežení a repase nebo vylepšení vašich stávajících čtyřkolek nebo tříkolek. Používáme kvalitní materiály a moto, cyklo a ATV komponenty a klademe důraz na bezpečnost a pohodlí při tréninku se psy. V základní nabídce máme dva modely. První je variabilní rám který lze vybavit cyklo nebo moto koly druhý je pak zesílený rám, osazený koly ze čtyřkolky. Při stavbě vycházíme s bohatých zkušeností ze závodů terénních motocyklů (motokros, enduro). Sněhové podmínky pro mushing se mění, proto si pojďme náš krásný sport UŽÍT i ve chvílích, kdy v krajině neleží kupy sněhu jak tomu bývalo dříve.
MODEL 40-80 kg
- Základem modelu 40-80 kg je ocelový svařovaný rám, na který lze osadit různě velká a těžká kola. Ve všech případech pak jsou kola bržděna dvěma okruhy kotoučových kapalinových brzd a přesným řízením
- doplňková výbava – návarky na moto kufry a jiné příslušenství
- sedadlo spolujezdce
- zesílené osy kol
- odpružená přední naprava
- rydlo do země
- haltry do pneu proti protočení pneu při brždení










MODEL 100-150 kg:
- zakladem modelu 100-150 kg je zasílený ocelový svařovaný rám, který je osazený ATV nebo auto koly. Ve všech případech pak jsou kola bržděna dvěma okruhy kotoučových kapalinových brzd a přesným řízením
- doplňková výbava : návarky na moto kufry a jiné příslušenství
- sedadlo spolujezdce
- odpružená přední naprava
- rydlo do země






Na přání dokážeme postavit jakýkoli jiný typ či model








Uživatelský a reklamační manuál:
Tréninkové a závodní čtyřkolky se skládají z ocelového rámu vlastní výroby a designu. V rámci možností co nejvíce na přání a míru mushera a zadavatele. A dále pak z příslušenství. To jsou nejčastěji cyklo, moto a quad komponenty. Při výběru čtyřkolky je nutné zohlednit její hmotnost vůči počtu psů a předpokládanému zatížení.
Nosnost rámu je úměrná použití. Závodní čtyřkolka není určená pro přepravu pasažéra.
Komponenty zejména brzdy a řízení je potřeba udržovat v přiměřené čistotě a věnovat její funkci patřičnou kontrolu. Několikrát za sezonu čtyřkolku umýt. Skontrolovat stav brzdového obložení, případně kotoučů. Kontrolovat dotažení šroubových spojů. Především pak na kotoučích, osách kol, představci, kulových čepech a nápravě. Nelze používat čtyřkolku, která vykazuje nepřiměřené vůle šroubových spojů. Dojde tak k poškození komponentu.
Dále je potřeba občas zkontrolovat pevnost drátového výpletu kol. Udržovat tlak pneumatikách. U cyklo kol 2 až 3 bar, moto 1 bar a quad kol 0,5 bar. Kontrolovat vizuálně těsnost brzdových hadic a spojů. Technický stav rámu lze jednoduše kontrolovat zda někde nevznikne prasklina na práškovém laku, případně rámu. Nelze používat čtyřkolku s prasklým rámem.
V případě problému mě kontaktujte a společně problém v co nejkratším možném termínu vyřešíme.
Problém vzniklý konstrukcí nebo použitím nesprávného komponentu, případně chybnou kompletací čtyřkolky beru na sebe a bezplatně ji opravím.
Problém vzniklý opotřebením, havárií nesprávným používáním nebo stářím nelze považovat za důvod k reklamaci.
Čtyřkolku je na servis nebo reklamaci potřeba dovézt celá a čistá. Aby bylo možné ji vyzkoušet.
Doprava lze po domluvě zajistit.